Deep Web Gerçek Uzaylı Videosu



Yıllardır gündemi meşgul eden konuların başında Uzaylılar konusu gerçek mi değil mi? Göreceğiniz ve izleyeceğiniz bu görüntüler acaba sahte mi? Evrende sadece bizler mi varız? Yoksa bizden başka yaşayan canlılar da var mı? Dünya dışında başka aktif canlı gezegen var mı? Hep merak konusu olmuştur. Hatta kimileri gördüğünü iddia etmiş olsalar da kimileri tarafından da alay konusu olmuştur. Hatta bununla ilgili daha önce bir makalemiz de olmuştu. Geriye dönük makalelerimizi incelemeye kalktığınız zaman, var olan uzay aracı testleri, düşmüş olan uzay aracı üzerinde yapılan destekler, hatta 51. bölge adı verilen makalemizi inceleyerek detaylı bilgi alabilirler. Aramakta zorlanan kişiler için alt kısımda vermiş olduğumuz bağlantı linkine tıklayarak 51. bölge ile ilgili makalemizi okuyabilirler.



İşte merak etmiş olduğunuz videoyu sizler için sitemiz üzerinde yer veriyoruz. Aynı zamanda siz değerli takipçilerimiz bu konu hakkında bizlere neler yazacak merakla bekliyoruz.


Deep Web Gerçek Uzaylı Videosu Deep Web Gerçek Uzaylı Videosu Reviewed by Can GÜLDÜR on 4/02/2017 Rating: 5

12 yorum:

  1. Son zamanlarda internette iyice arttı uzaylı videoları. kimisi fake ama gerçekçi olduğuna inandığım daha çok. Gerçekten uzaylı varmıdır? Gerçek uzaylı videosu varmıdır? :)

    YanıtlaSil
  2. Açıkçası bunlara pek inanmıyorum çünkü filmlerde de var bu tip görüntüler yani aynısı olamaz mı? Tabi uzaylı olup olmaması konusunda hiçbir şey söyleyemiyoruz tamamen sır bir durum umarım ilerleyen zamanlarda gerçek bir bilgi edinmiş oluruz.

    YanıtlaSil
  3. Video inanılmaz, şaşırmamak elde değil. Gerçek mi acaba? Böyle videoları izledikçe keşke şu 51.bölge denen yeri bir görebilsem diyorum ama ömrümün sonuna kadar değil görmek büyük ihtimal yanına bile yaklaşamayacağım. Oluşturulan gizemli ortamın asıl sebebi belki de ufolar değildir, insanlara yapılan deneylerdir bu da bir ihtimal ama olanlar kesinlikle merak uyandırıyor.

    YanıtlaSil
  4. harbi gercekmi bu video. İlkez görüyomrum. Merakla defalarca izledim videoyu. Elinize saglık paylaşım icinç

    YanıtlaSil
  5. koskaca bu kainatta milyarca belkide sayısı belli olmayan gezegenler samanyolu sistemi var illaki başka yerlerdede yaşam vardır

    YanıtlaSil
  6. ya arkadaş ben bu deepwebi bi türlü çözemedim. aradığım hiç bi şeyi bulamıyorum. bi sürü link paylaşımı var fakat linklerin bi çoğu yok.

    YanıtlaSil
  7. Hocam bu Deep web'de kuantum bilgisayarlarının kullanıldığından bahsediliyor Çünkü çok güçlü bir sistem yapısı varmış ve kırılamiyormus sizce doğru mu

    YanıtlaSil
  8. Bu uzaylı konusu gerçekten saçma sapan bir hâl aldı. Ama ben inanıyorum ki varlar. İnsanoğlu onunda sonunu getirecek. Neyin sonunu getirmedikki.

    YanıtlaSil
  9. Harika birşey olmuş bu izlerken baya etkilendim yani.

    YanıtlaSil
  10. Uzaylılar akıllılar. Akıllı oldukları için uğramıyorlar.

    YanıtlaSil